KONTRAST:
Białe litery na czarnym tle Źółte litery na czarnym tle Czarne litery na źółtym tle
ROZMIAR TEKSTU:
A  A+  A++
KOLORYSTYKA:
DOMYŚLNY WYGLĄD

Oficjalna strona Miasta i Gminy Siewierz, Data: ,
Siewierz
Pogoda Temperatura: 6°C
Pręd. wiatru: 7 km/h
Ciśnienie: 1033 hPa
Deszcz: 0,0 mm


 

< LUTY 2021 >
ND PN WT ŚR CZ PT SO
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28
Data rozpoczęcia:
Data zakończenia:
Lokalizacja wydarzenia:

KAMERA INTERNETOWA - SIEWIERZ - RYNEK
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
eUrząd
ePUAP
SEKAP
Związek Powiatów Polskich
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
Poradnik ekologiczny
Brynica to nie granica

 
 

Z A P R O S Z E N I E

NACZELNIK URZĘDU SKARBOWEGO W BĘDZINIE

ZAPRASZA

W DNIU 16 MARCA 2013 ROKU (SOBOTA) W GODZINACH OD 9:00 DO 13:00 NA

„D Z I E Ń   O T W A R T Y”
U R Z Ę D U    S K A R B O W E G O   W   B Ę D Z I N I E

 

W tym dniu osoby zainteresowane będą mogły:

  1. Zapoznać się z organizacją pracy Urzędu.
  2. Złożyć zeznanie podatkowe za 2012 rok.
  3. Uzyskać informacje podatkowe m.in. w zakresie:
    - ulg i odliczeń w podatku dochodowym od osób fizycznych za 2012 rok,
    - zwrotu niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym,
    - możliwości składania zeznań oraz deklaracji drogą elektroniczną.
  4. Załatwić inne sprawy podatkowe.
  5. Wypełnić ankietę na temat „Badania zadowolenia i oczekiwań klienta”.
KASA CZYNNA BĘDZIE W GODZINACH OD 9:00 DO 13:00


Naczelnik Urzędu Skarbowego w Będzinie zaprasza wszystkie osoby zainteresowane na bezpłatne szkolenie przeprowadzone przez pracownika tutejszego Urzędu w zakresie: Kasy rejestrujące w roku 2013 które odbędzie się w siedzibie Urzędu Skarbowego w Będzinie ul. I Armii Wojska Polskiego 1 (sala nr 72) w dniu 18 marca 2013 r. o godzinie 11:00. Osoby zainteresowane proszone są o zgłoszenie swojego uczestnictwa do 15 marca 2013 r. pod nr. tel. 32 762 77 39, 32 762 77 00 (fax 32 762 77 06) lub pocztą elektroniczną na adres: us2402@sl.mofnet.gov.pl

 

Naczelnik Urzędu Skarbowego w Będzinie zaprasza wszystkie osoby zainteresowane na spotkanie informacyjne (prezentację) na temat przesyłania zeznań rocznych drogą elektroniczną za pośrednictwem strony www.e-deklaracje.gov.pl które odbędzie się w siedzibie Urzędu Skarbowego w Będzinie ul. I Armii Wojska Polskiego 1, w dniu 06 marca 2013r. o godzinie 11°°(sala nr 72)
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. podstawa prawna dotycząca składania deklaracji elektronicznych,
  2. pełnomocnictwo do podpisywania deklaracji elektronicznych,
  3. składanie deklaracji elektronicznych niewymagających użycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
  4. składanie deklaracji wymagających użycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
  5. składanie korekt deklaracji drogą elektroniczną,
  6. Urzędowe Poświadczenie Odbioru,
  7. najczęściej popełniane błędy przy wysyłaniu deklaracji drogą elektroniczną,
  8. korzyści wynikające z przesyłania deklaracji drogą elektroniczną.

Osoby zainteresowane proszone są o zgłoszenie swojego uczestnictwa do dnia 05 marca 2013 r. pod nr. tel. 32 762 77 12, 32 762 77 36, 32 762 77 00 (fax 32 762 77 06) lub pocztą elektroniczną na adres: us2402@sl.mofnet.gov.pl

 


PODATNIKU SKORZYSTAJ Z SZYBKIEGO I BEZPŁATNEGO ROZWIĄZANIA, WYŚLIJ PIT PRZEZ INTERNET
W związku z rozpoczętą akcją składania rozliczeń podatkowych za 2011 rok, Naczelnik Urzędu Skarbowego w Będzinie zachęca wszystkich podatników oraz płatników do przesyłania deklaracji, informacji o dochodach oraz zeznań rocznych drogą elektroniczną — poprzez portal
www.e-deklaracje.gov.pl
Na portalu dostępne są interaktywne formularze podatkowe wraz z instrukcją dotyczącą ich wypełnienia i przesłania do odpowiedniego organu podatkowego.
Korzyści związane ze składaniem deklaracji drogą elektroniczną to:

  • całodobowy dostęp do portalu,
  • oszczędność czasu i pieniędzy związane z dojazdem do urzędu, drukowanie dokumentów itp.,
  • system sam dokonuje obliczeń rachunkowych na podstawie wprowadzonych danych, co eliminuje błędy oraz wizyty związane z wyjaśnianiem i poprawianiem deklaracji.
W przypadku wątpliwości, dodatkowe informacje można uzyskać na Sali Obsługi Podatnika, znajdującej się w budynku Urzędu Skarbowego w Będzinie — okienko nr 4 i 5, bądź telefonicznie pod numerem telefonu (32) 762 77 12 lub 762 77 36.




Budżet Gminy
Podatki lokalne
Uchwały Rady Miejskiej w Siewierzu
Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy
Zamówienia publiczne
Komunikaty i obwieszczenia
Śląski Urząd Wojewódzki
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Geoportal
Komenda Powiatowa Policji
Państwowa Straż Pożarna
Geoportal powiatu będzińskiego
Informator o dotacjach UE
Miejsko Gminne Centrum Kultury, Sportu i Turystyki
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
Starostwo Powiatowe w Będzinie
Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne "Niwy"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
Copyright © Urząd Miasta i Gminy Siewierz Licznik odwiedzin: 31550102
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.